15 zile retur

Informatii generale politica 15 zile retur

Serviciul 15 zile retur este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la Principal Auto SRL. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa completati formularul de retur, cel tarziu in a 15-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului.

Formularele completate dupa 15 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. Returul produselor se poate face personal, la magazinul Principal Auto din Cluj Napoca Calea Manastur nr. 52 sau prin serviciul de curierat.

In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator. Serviciul 15 zile retur nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de retur in 14 zile in cazul comertului la distanta.Vezi aici mai multe detalii despre dreptul la retragere.

Conditii retur

  • Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta deteriorari, este incomplet, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
  • Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta Principal Auto SRL
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Produsele se pot returna doar daca nu au fost folosite si au eticheta si/sau alte elemente de identificare atasate.
  • Nu se pot returna produse aduse pe “comanda” (COMANDA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele solicitate vor fi aduse pe comanda)
  • Nu se pot returna produse care nu mai au: ambalajul original complet in care a fost livrat, etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc.
  • Nota: in cazul returnarii unui produs ce se incadreaza in conditiile de refuz a returnarii, taxa de transport va fi suporatat de catre client.

Cum se returneaza produsele?

  1. Completeaza formularul de retur pentru trimiterea produsului prin curier sau mergi in magazinul Principal Auto SRL pentru a-l preda personal.
  2. Dupa aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin mail sau telefonic asupra cererii si un curier va prelua in maxim 3 zile lucratoare produsul de la adresa specificata de tine.
  3. Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi pe documentul de transport numarul de retur (numarul comunicat in momentul completarii formularului de la pct.1).
  4. Expedierea se face la urmatoarea adresa: Cluj Napoca, Calea Manastur nr. 52, judetul Cluj.